Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Doner & Grill by Tolga. Meer weten? Ontdek meer
mark
18 jun 2026 om 20:57
alleen jammer als je kapsalon shoarma besteld hadden ze dunner erbij gedaan dat vind ik triest want ik had gewoon shoarma besteld en de patat viel ook erg tegen en de salades waren behoorlijk verkleurd dus van mij een matige recensie
stacey
14 jun 2026 om 21:35
snel geleverd en heerlijk gegeten
Nermin
10 jun 2026 om 21:32
Lekkerrrr
Cetin
10 jun 2026 om 21:26
Goed leker lekkkerrr
Amber
10 jun 2026 om 19:06
Bezorger bleef in de auto zitten ik moes mijn eten letterlijk zelf ophalen t eten was niet te eten vies droog zat vet laagje op t vlees patat zat geen zout op was ook droog
sylvia
2 jun 2026 om 21:48
Heerlijk eten,goed verpakt ,warm,zou misschien iets meer saus op hamburger en kipburger mogen